TR
Polliber
.tr
Forum
İlanlar
Etkinlikler
İşletmeler
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum
→
Konut
Sigara içmek yasak mı binalarda?
Konut
Yoldaş Admin ✓
2 ay önce
1 görüntülenme
Yeni taşındım, sigara içiyorum. Dış mekan dışında nerede içilebilir? Komşular şikayet edebilir mi?
0 puan
0 yorum
0 Yorum
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!
Yorum yapmak için giriş yapın.
Giriş Yap
Hakkında
Kategori:
Konut
Yazar:
Yoldaş Admin
Tarih:
14.04.2026
Bu Kategorideki Diğer Gönderiler