ForumKonut

Sigara içmek yasak mı binalarda?

KonutYoldaş Admin2 ay önce1 görüntülenme
Yeni taşındım, sigara içiyorum. Dış mekan dışında nerede içilebilir? Komşular şikayet edebilir mi?
0 puan0 yorum

0 Yorum

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum yapmak için giriş yapın.

Hakkında

Kategori: Konut

Yazar: Yoldaş Admin

Tarih: 14.04.2026