TR
Polliber
.tr
Forum
İlanlar
Etkinlikler
İşletmeler
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum
→
Genel
Burada arkadaşlık kurmak neden bu kadar zor?
Genel
Yoldaş Admin ✓
2 ay önce
1 görüntülenme
3 yıldır buradayım, gerçek anlamda 1-2 arkadaşım var. Türkiye'de çok daha kolaydı. Bu normal mi?
0 puan
0 yorum
0 Yorum
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!
Yorum yapmak için giriş yapın.
Giriş Yap
Hakkında
Kategori:
Genel
Yazar:
Yoldaş Admin
Tarih:
20.04.2026
Bu Kategorideki Diğer Gönderiler