ForumGenel

Burada arkadaşlık kurmak neden bu kadar zor?

GenelYoldaş Admin2 ay önce1 görüntülenme
3 yıldır buradayım, gerçek anlamda 1-2 arkadaşım var. Türkiye'de çok daha kolaydı. Bu normal mi?
0 puan0 yorum

0 Yorum

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum yapmak için giriş yapın.

Hakkında

Kategori: Genel

Yazar: Yoldaş Admin

Tarih: 20.04.2026