TR
Polliber
.tr
Forum
İlanlar
Etkinlikler
İşletmeler
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum
→
Genel
Burada en çok neyi özlüyorsunuz?
Genel
Yoldaş Admin ✓
1 ay önce
2 görüntülenme
Ben çayı ve sabah simitini özlüyorum. Bazen o kadar güçlü özlem geliyor ki... Sizin için ne?
0 puan
0 yorum
0 Yorum
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!
Yorum yapmak için giriş yapın.
Giriş Yap
Hakkında
Kategori:
Genel
Yazar:
Yoldaş Admin
Tarih:
11.05.2026
Bu Kategorideki Diğer Gönderiler