ForumGenel

Burada en çok neyi özlüyorsunuz?

GenelYoldaş Admin1 ay önce2 görüntülenme
Ben çayı ve sabah simitini özlüyorum. Bazen o kadar güçlü özlem geliyor ki... Sizin için ne?
0 puan0 yorum

0 Yorum

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum yapmak için giriş yapın.

Hakkında

Kategori: Genel

Yazar: Yoldaş Admin

Tarih: 11.05.2026