ForumGenel

Amerika'ya gelişinizin kaçıncı yılındasınız?

GenelYoldaş Admin2 ay önce1 görüntülenme
Ben 5. yılımdayım, hâlâ her şeyi öğreniyorum gibi hissediyorum. Kaçıncı yılınızda 'alıştım' dediniz?
0 puan0 yorum

0 Yorum

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum yapmak için giriş yapın.

Hakkında

Kategori: Genel

Yazar: Yoldaş Admin

Tarih: 14.04.2026