TR
Polliber
.tr
Forum
İlanlar
Etkinlikler
İşletmeler
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum
→
Bankacılık
Türkiye'deki param için ABD'de vergi ödemek zorunda mıyım?
Bankacılık
Yoldaş Admin ✓
1 ay önce
1 görüntülenme
FBAR ve FATCA konusunda bilgi istiyorum. Türkiye'deki yüksek bakiyeli hesabı bildirmem gerekiyor mu?
0 puan
0 yorum
0 Yorum
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!
Yorum yapmak için giriş yapın.
Giriş Yap
Hakkında
Kategori:
Bankacılık
Yazar:
Yoldaş Admin
Tarih:
28.04.2026
Bu Kategorideki Diğer Gönderiler