ForumBankacılık

Türkiye'deki param için ABD'de vergi ödemek zorunda mıyım?

BankacılıkYoldaş Admin1 ay önce1 görüntülenme
FBAR ve FATCA konusunda bilgi istiyorum. Türkiye'deki yüksek bakiyeli hesabı bildirmem gerekiyor mu?
0 puan0 yorum

0 Yorum

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum yapmak için giriş yapın.

Hakkında

Kategori: Bankacılık

Yazar: Yoldaş Admin

Tarih: 28.04.2026