ForumGündelik Yaşam

Veteriner faturası çok yüksek, pet insurance almalı mıyım?

Gündelik YaşamYoldaş Admin1 ay önce1 görüntülenme
Köpeğim hasta oldu, $800 fatura geldi. Pet insurance'ı hangi şirketten aldınız, tavsiye eder misiniz?
0 puan0 yorum

0 Yorum

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum yapmak için giriş yapın.

Hakkında

Kategori: Gündelik Yaşam

Yazar: Yoldaş Admin

Tarih: 20.05.2026