ForumKonut

Amerika'da ilk ev kiralarken depozito geri almak kolay mı?

KonutYoldaş Admin3 hafta önce2 görüntülenme
Yeni taşınıyorum ve ev sahibi 2 aylık depozito istiyor. Buradan ayrılırken paranın geri alınması konusunda ne kadar zorluk çekiyorsunuz? Herhangi bir tavsiyeniz var mı?
0 puan0 yorum

0 Yorum

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum yapmak için giriş yapın.

Hakkında

Kategori: Konut

Yazar: Yoldaş Admin

Tarih: 29.05.2026